Att finna sanningen

Kampen mellan satan - Mysterieskolan och Gud - Kristendom

Antikrist är identifierad

Många har sagt och trott att denna antikrist som ska sätta sig på tron och utropa sig till gud i slutet och styra i 2,5 år innan hans makt.

Vad kan stämma in på den som är utsedd att vara bibelns antikrists och det är faktiskt en del saker som ofta missas.

Antikrist kommer att utses till ledare över en världsregering, som kommer att få all makt över hela världen.

Antikrist kommer att vara en muslim eftersom islam går emot det som kristendomen står för att Jesus dog på korset. Samt att islam är en religion som har hedniskt ursprung. Ett bevis på detta är att Muhammed behöll den svarta stenen som egentligen är en meteorit. Den muslimska mahdi kommer att vara den kristna antikristen.

Antikrist kommer att bli förhöjd.

Enligt bibeln så står följande om honom. Han kommer att få makten när hans tid är inne men under en kort tid sedan kommer Jesus att krossa honom och hans imperium.

2 Tessalonikerbrevet 2:6 Ni vet vad det är som nu håller honom tillbaka, så att han kan träda fram först när hans tid kommer.

2 Tessalonikerbrevet 2:7 Redan är ju laglöshetens hemlighet verksam. Han som nu håller tillbaka måste endast först röjas ur vägen.

2 Tessalonikerbrevet 2:8 Sedan ska den laglöse träda fram, han som Herren Jesus ska döda med sin muns ande och förgöra med glansen vid sin ankomst.

2 Tessalonikerbrevet 2:9 Den laglöses ankomst är ett verk av Satan som kommer med stor kraft och med lögnens tecken och under.

Gud har gjort det klart för mig att det är Obama som har utsetts till att bli den mannen i uppenbarelseboken som är antikrist.

På detta passar USA gamla president in och det finns även ett kort videoklipp där Obama säger ”my islamic faith” sedan har han ett muslimskt namn, har praktiserat islam och bär i foton muslimska kläder. Sedan har han släktingar som är muslimer som på sin fars sida praktiserar islam.

Obama är kristendomens antikrist och det finns folk som har haft drömmar om hur Obama är satan och det finns en bra video som också förklarar sambanden på ett bra sätt.

US President Barack Obama is interrupted by Christian heckler calling him 'the antichrist'

Obama: "My Muslim Faith"

The Son of Perdition: Barack Hussein Obama (Part 1 of 2)

Obama Morphing into a Beast Dreams & Confirmations

Om du inte tror på det sök på internet och se hur många som har haft en dröm om att Obama är antikrists.

Folk det är dags!

Kom till Jesus innan tiden är slut.



We live in a world full of lies

Email: Att finna sanningen https://www.symptoma.ro